Відвідуваність ChatGPT знизилася вперше з моменту запуску

Зa підсумкaми чeрвня місячний трaфік нa сaйті ChatGPT знизився впeршe з мoмeнту зaпуску сeрвісу в листoпaді минулoгo рoку, змeншилaся і кількість унікaльниx відвідувaчів, пишe http://vdombai.ru/ Reuters із посиланням нате дані аналітичної компанії Similarweb.

Глобальний трафік ChatGPT з настільних ПК і мобільних пристроїв после підсумками червня 2023 року знизився в 9,7 % порівняно з травнем; кількість унікальних відвідувачів зменшилася сверху 5,7 %. Крім того, возьми 8,5 % скоротився середній дни, проведений користувачами на сайті. Цю динаміку аналітики пояснили, согласно-перше, зникненням ефекту новизни чат-бота, за-друге — затребуваністю генеративного ШІ з даними, що надходять у реальному часі.

Спочатку популярність ChatGPT зростала рекордними темпами: лише из-за два місяці кількість користувачів сервісу перевалила следовать 100 млн. Сьогодні сайт проєкту відвідують 1,5 млрд осіб сверху місяць, що робить його одним із 20 провідних ресурсів у світі. ChatGPT виявився навіть популярнішим из-за пошукову службу Microsoft Bing, частиною якої він без спросу і став. І навіть Google була змушена випустити власний чат-ботик Bard на основі генеративного ШІ.

У травні було запущено застосунок ChatGPT про iPhone, що також могло виявитися фактором зниження відвідуваності сайту поряд зі шкільними канікулами — учні по-черному використовують ШІ під часы підготовки завдань. Пік завантажень застосунку припав получи 31 травня; станом получай 4 липня його завантажили 17 млн разів. Цього року компанія OpenAI, яка розробила платформу, розраховує в дохід у розмірі $200 млн — крім ChatGPT, вона заробляє для доступі до API своїх ШІ-моделей. Крім того, одна тільки Microsoft вклала в неї близько $10 млрд.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.