Сxoжe, кoмпaнії дoсі нe мoжуть придумaти рoзумні oкуляри, які людишки дійснo xoтіли б пoстійнo викoристoвувaти. Як повідомляється, понад 90% покупців розумних окулярів Ray-Ban Stories компанії Meta (возьми момент анонсу вона ще називалася Facebook) перестали користуватися пристроєм держи постійній основі.
Внутрішні документи компанії, в які посилається The Wall Street Journal, вказують получи те, що лише близько 27 000 власників окулярів, як і раніше, постоянно використовують їх. Під регулярністю (в мається на увазі використання щомісяця, сиречь незрозуміло, наскільки часто насправді використовуються окуляри. Быть цьому з вересня 2021 року прежде лютого 2023 року компанія продала близько 300 000 окулярів. Тобто понад 90% користувачів пристрій виявився нецікавим навіть у перспективі півтора року.
Крім того, що пристрій вміє безлюдный (=малолюдный) так вже й багато, користувачі зіткнулися з низкою проблем, включно з проблемами зі звуком, голосовими командами, поганим между прочим автономної роботи та імпортом мультимедіа з інших пристроїв. 13% покупців майже відразу повернулися окуляри в магазини.
Незважаючи нате вельми гнітючу статистику, Meta хоче випустити друге покоління окулярів з поліпшеними функціями, камерами і автономністю. Вони очікуються наступного року.