Прoдaжі смaртфoнів у Китaї відмітили рeкoрднe пaдіння у 2022 рoці. Знижeння стaнoвилo 13%, пoкaзник oпустився дo нaйнижчoгo рівня по (по грибы) десятиліття. За даними IDC, це був найнижчий обсяг продажів смартфонів з 2013 року, і вперше з того часу річний обсяг продажів впав нижче 300 млн. Причиною цього стали заходи боротьби з COVID та уповільнення економіки.
У 2022 році обсяг постачання смартфонів у Китаї склав 286 млн пристроїв. Интересах порівняння, роком раніше цей показник склав 329 млн. пристроїв.
Суворі обмеження щодо стримування COVID-19 до смерти вплинули на китайську економіку минулого року. У грудні Пекін почав знімати обмеження, що спричинило зростання споживання.
Из-за підсумками четвертого кварталу 2022 року компанія Apple вийшла нате перше місце за обсягами постачання смартфонів у Китаї. Держи її частку припадає 23,7% місцевого ринку. Далі зі значним відставанням розташувалися Vivo (17,2%), Oppo (16,0%), Honor (14,5%) та Xiaomi (12,5%).
Зазначається, що лише Honor змогла наростити продаж у Китаї после підсумками 2022 року. У Apple зафіксовано зниження продажів возьми 4,4%. У інших виробників смартфонів падіння продажів в Китаї вимірюється двозначними числами.