Зa дaними нoвoгo звіту Data.ai, у 2023 рoці спoживaчі пo всьoму світу витрaтили $107 млрд нa мoбільні ігри, що получи 2% менше, ніж у попередньому році. Тим безвыгодный менше, це свідчить оборона імпресивні тижневі витрати в розмірі приблизно $2 млрд.
Поднебесная (империя) виявився лідером за загальною сумою витрат для мобільні ігри, досягнувши показника у $37,6 млрд. У п’ятірку лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Чосон ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).
Серед жанрів гіперказуальні головоломки очолюють вслед за кількістю завантажень, досягнувши 16,4 млрд завантажень. Симулятори йдуть следовать ними з 10,5 млрд завантажень, а екшен-ігри посідають третє місце з 5,5 млрд завантажень.
Поднебесная (империя) припадає на себе найбільшу частку завантажень мобільних ігор — 29,32 млрд. Звіт також вказує получи и распишись те, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли вплоть до трійки найбільших у світі мобільних ігор после обсягом споживчих витрат.